wtorek, 13 września 2011

Spotkałem Mistrza

Skoro lato już dobiega końca, to można czynić drobne podsumowania. Wspominamy wakacje oglądając zdjęcia oraz czytamy zapiski dzienników – oczywiście jeśli ktoś takowy prowadzi.
Ja mam jeden bardzo ważny wpis, historię o tym jak spotkałem mistrza...


Jeden z moich tegorocznych wyjazdów był niezwykle owocny. Spotkałem bardzo wyjątkowego człowieka, którego pasja życiowa może inspirować każdego. Co prawda spotkanie to nie było przypadkowe, ponieważ czekałem na nie aż trzy lata – no cóż, do trzech razy sztuka. :)
Całe wydarzenie opisałem w obszernym artykule, do którego lektury serdecznie zapraszam.

Zanim jednak wskażę miejsce gdzie ów artykuł czeka na swoich czytelników pozwolę sobie na dosłownie dwa zdania przedstawienia mojego bohatera.

Jest nim Boris Buric Gena, krawiec z historycznego miasta Trogir leżącego w Środkowej Dalmacji, jednego z regionów przepięknej Chorwacji. W centrum miasteczka w kamienicy pod adresem Rybarska 6. prowadzi on swoją firmę Gena Moda Croatia. Jest to pracownia krawiecka oraz główne atelier gdzie powstają oryginalne garnitury w stylu chorwackim.
Dla ciekawostki dodam, że u Geny ubierają się bardzo znani ludzie w tym Placido Domingo, prezydent Obama, prezydent Stjepan Mesic, znany szef Formuły One Bernie Ecclestone. Jego klientem był również zmarły przed rokiem były prezydent Włoch Francesco Cossiga. Lista VIP-ów jest długa, a ich zdjęcia można obejrzeć w atelier krawca.

Zdecydowałem, że tekst opublikuję na blogu Szarmant.pl, który jest wręcz stworzonym miejscem na tego typu informacje. Dzięki uprzejmości jego autora Pana Romana Zaczkiewicza artykuł pod tytułem „ Boris Buric Gena – krawiec z Trogiru w Chorwacji” dzisiaj miał swoją premierę.

Serdecznie zapraszam wszystkich, których fascynuje poznawanie ciekawych ludzi oraz tych, którzy są szczególnie zainteresowani tematami związanymi z męską klasyczną elegancją.

Artykuł znajduje się pod adresem: http://www.szarmant.pl/boris-buric-gena#more-1059

Dla czytelników bloga PewienPan.pl nieco większa niż we wspomnianym artykule galeria zdjęć z mojego spotkania z Geną.























-----------------------------------------------
Zdjęcia są wyłączną własnością PewienPan.pl
Jeśli chcesz wykorzystać fotografie na swoim blogu lub stronie www poproś o zgodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz